pühapäev, 29. aprill 2012

II kuulekuse trenn!

Nii täna olime siis teist korda kuulekuse trenni Marika Mikk'i käe all. Olen nii rõõmus ja õnnelik praegu, et mul on selline suurepärane koer nagu Grace. Ta oli täna nii super-hüper tubli!! Esimesel korral oli ka loomulikult, aga tänan nagu eriti. Täna harjutasime siis istumisest seisule minekut, istumast lamama ja kui saab siis lamamast istuma ja istumast seisma. Minu tiburull sai kõigega kenasti hakkama ja tal oli koguaeg nii hea tuju ja oli koguaeg mulle nii pühendunud, muudkui istus ja vaatas minu poole, et kuna juba midagi uut teha saab. Harjutasime veel ka kõrvalkõndi, mis ka õnnestus kenasti, aga oleme selle harjutamisega veel ikka suht alguses, kuna seda käsklust enne kuulekusetrenni polnud me kordagi proovinudki. Tänases trennis tegime ka käsklust "Ei", mis meil on tegelikult juba välja kujunenud käskluseks "Jäta", mis täna tulil ka kõik kenasti välja! Ühesõnaga, super päev! Ja kuna meil on trennipaika suhteliselt pikka maa, siis on see just nii mõnus jalutuskäik edasi-tagasi ja Grace on alati peale trenni nii väss, et tuleb koju- joob natuke vett ja siis kobib tuttu ära mitmeks tunniks! 

Ja jooksukas hakkab ka nüüd läbi saama, et varsti saab jälle teiste koertega sõbrustama hakata:) 

ja veel uudiseks nii palju, et kolmapäeval läheme Agility algajate trenni:) Ootame juba põnevusega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar