reede, 6. jaanuar 2012

Grace 3 kuune

Ja ongi ta juba 3 kuune - aeg tõesti lippab. Täna on meil ka teine vaktsineerimine ja pidustused minu vanemate juures, kuna ühtlasi on ka kolmekuningapäev ja minu õemehe sünnipäeva pidamine.  Kolmekuningapäeval teeme me perega alati pannkooke, mille taigna sisse on peidetud hernes, kes selle herne oma pannkoogi seest leiab, see on aasta kuningas või kuninganna. 

Üritasin hommikul teha Grace'st ka mõne ilusa seisupildi, aga seda on üksi olles natuke raske teha, seega vabandan, et selline mitte perfektne pilt tuli, kuigi minu arvates tibu kohta hästi tehtud, kuna ma teda ju sättida ei saanud (ühes käes fotokas, teises maius).

Igaljuhul 10 päeva tagasi, kui ussirohtu andsime, siis tibu kaalus meil 2,5kg.  Täna arsti juures kaalus ta 2,7kg, turja kõrgus oli 25cm.

Mõned pildid siis meie 3 kuusest neiust:

Seisab

Aitab mul eksamiks valmistuda!

Tudub

Sööb tublisti


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar